FAQ oppdretterklubben

Musti oppdretterklubb faq
 

Hvordan får jeg mine oppdretterrabatter når jeg handler hos Musti?

Når du handler i butikk må du selv oppgi at du er oppdretter, vise legitimasjon, samt oppgi telefonnummer. Når du handler i nettbutikken aktiverer du enkelt medlemsrabatten din når du kommer til kassen.

 

Jeg venter mitt første kull, når kan jeg søke om medlemskap i oppdretterklubben til Musti?

Du kan søke om medlemskap så snart valpene er født. For å kunne registrere deg som medlem må du ha hatt minst et kull i løpet av de siste 12 månedene, og deretter kull minst hvert tredje år.

 

Jeg er oppdretter av en blandingsrase, kan jeg likevel bli medlem i Musti Oppdretterklubb?

Ja! Hos Musti er alle velkommen, så lenge man driver oppdrett på en etisk dyrevelferdsmessig og forsvarlig måte.

 

Hvorfor fungerer ikke rabattkoden til valp- og kattunepakker med fôr?

Det er kun oppdrettere som fôrer med Purenatural, Nutrima og Brit Care som får dette med i pakkene sine. Dersom du fôrer med Purenatural, Nutrima eller Brit Care kan du sende dokumentasjon på dette (kvittering, bilde etc) til oppdretter@musti.no, og du vil få en egen kode som gir deg 100% rabatt på pakkene med fôr.

 

Kan jeg benytte kupongene i valp-/kattungepakkene på vegne av valp-/kattungekjøperen?

Valpe- og kattungepakkene skal i sin helet gis videre til kjøperen. Kupongene er personlige, og kjøperen må registreres som Venn av Musti for å benytte seg av rabattene. Det er ikke tillatt at oppdretteren benytter kupongene på vegne av andre.