Prisene som er oppgitt er i norske kroner og vises både eksklusiv og inklusiv mva. Frakt tillegges på kjøp under 599,- Det er gratis frakt ved kjøp over 599,- Den totale prisen inkludert fraktgebyr er oppgitt på ordren. Alle priser er oppgitt i norske kroner (NOK).
Vi tar forbehold om eventuelle trykkfeil når det gjelder pris og informasjon om varer/tjenester på siden. Ta kontakt med oss hvis du har spørsmål. Vi ønsker å gi deg god hjelp og en vellykket handel.
Musti.no tilbyr betaling via Klarna. Betalingstjenester du kan velge mellom er faktura, delbetaling og kortbetaling. Du kan også betale med gavekort kjøpt i våre butikker.
Du kan kjøpe gavekort på musti.no og i våre fysiske butikker, og velge deg selv eller en annen som mottaker. Valgt mottaker vil få gavekortet på SMS eller e-post. Gavekortet vil bli levert på den datoen og klokkeslettet som er spesifisert av deg. NB: Ordrebekreftelsen er ikke gyldig som gavekort.
Gavekort kan brukes som betalingsmåte i Musti sine fysiske butikker og på musti.no. Du kan velge å bruke hele eller deler av beløpet på gavekortet av gangen. Du kan også betale med flere gavekort i samme kjøp. Maksimal saldo som kan lastes på et gavekort er 5000 kr. Gavekortet er gyldig i 12 måneder fra datoen saldoen ble opplastet. Saldo kan ikke veksles til penger. Resterende saldo kan sjekkes i Musti sine fysiske butikker. Musti erstatter ikke et feilplassert eller stjålet gavekort.
Musti Norge tilbyr faktura betalingstjeneste i samarbeid med Klarna. Betalingsfristen er 30 dager. Hvis du velger å betale med faktura påløper det ingen ekstra kostnader om du ikke ønsker å forlenge betalingsfristen ut over 14 dager. Fakturaen sendes elektronisk til e-postadressen du oppgir ved bestilling. Ved bestilling av faktura, gjennomføres en kredittsjekk, og et gjenpartsbrev vil da bli tilsendt kunden. For å betale med faktura må du ha fylt 18 år, være folkeregistret i Norge samt bli godkjent i kredittvurderingen som gjennomføres ved kjøpet.
Som fast beløp eller full fleksibilitet. Fast beløp fordelt på 6-24 måneder, eller fleksibel delbetaling via konto.
Hvis betaling uteblir, legges det til en påminnelsesavgift 60,- og en forsinkelsesrente på 8,50%.
Når du handler med bruk av kort hos musti.no blir betalingen behandlet av Klarna, som er en sikker elektronisk betalingsløsninger for Visa og MasterCard/Eurocard. All kortinformasjon blir oppbevart i henhold til kortselskapenes regelverk. Ved bestilling oppgis kortnummer, utløpsdato og CVC-kode (tresifret tall i signaturfeltet på baksiden av kortet).
Klarna telefonsupport kundeservice: https://www.klarna.com/no/kundeservice/.
Musti Norge refundere pengene innen 30 dager etter at avtale om tilbakebetaling ble inngått.
Du kan velge mellom flere ulike leveransemetoder på musti.no. Vi sender alle våre bestillinger via Bring og vi leverer varer over hele Norge. Vi sender våre bestillinger innen 48 timer (hverdager) og leveringstid er 3-6 virkedager fra mottatt ordre.
Hjemlevering gir deg pakken levert hjem innen 2-5 virkedager. Hvis du velger hjemlevering uten signatur, trenger du ikke være hjemme for å ta imot pakken – vi sørger for at den plasseres utenfor døren din. Husk at leveringstiden kan variere for utenfor større byer, da vi følger Postens ordinære leveringstider.
Når pakken er sendt fra lageret vårt, mottar du en e-post med sporingsinfo, slik at du kan følge pakken.
Distributøren vil også sende deg en SMS med forventet leveringstid, enten på dag- eller kveldstid, avhengig av området du bor i. Nøyaktig leveringstid står i meldingen.
Vær oppmerksom på at når du velger fraktmetoden Hjemlevering uten signatur dagtid, så godtar du at du ikke signerer når pakken mottas. Når sjåføren legger igjen pakken utenfor døren din er pakken under ditt ansvar.
Ønsker du ekstra trygghet? Velg hjemlevering med signatur! Da må du være hjemme for å kvittere for den.
Har du kode til inngangsdøren eller inngangsporten? For at vi skal kunne levere pakken din helt hjem til deg, må du oppgi denne koden når du legger inn bestillingen. Du fyller inn koden i feltet som heter "Portkode/dørkode". Husk også å sjekke at navnet ditt er synlig både på utsiden av porten og ved inngangsdøren din, slik at sjåføren finner frem.
Dersom du har porttelefon, vil sjåføren ringe én gang. Da trenger du kun å åpne porten for å motta pakken.
Dersom du har en låst port uten kode eller porttelefon, kan du dessverre ikke velge hjemlevering uten signatur. Velg da "Pakke til hentested”, alternativt hjemlevering med signatur.
OBS! Ikke oppgi adresse til postboks, da vi ikke kan levere pakken til en slik adresse. Dersom sjåføren ikke kan levere pakken til deg, går den i retur til lageret vårt.
Velger du å få pakken din levert til hentested, kan du hente den hos din nærmeste utleveringssted etter 2-5 hverdager. Du mottar en SMS når pakken har kommet, og da kan du hente pakken mot fremvisning av legitimasjon.
Bestill varene i nettbutikken og velg selv i hvilken av våre butikker du ønsker å hente varene i. Leveringstiden er 3-6 dager og du betaler med Klarna Checkout (Klarna fakturabetaling, delbetaling og kortbetaling) når du gjør bestillingen. For kjøp under 599,- tilkommer et fraktgebyr på 39,-. Du mottar en tekstmelding når varene er ankommet din valgte Musti-butikk, og de må hentes i løpet av 14 dager. Kontakt gjerne kundeservice@musti.no om du trenger hjelp eller har spørsmål.
Reservere et eller flere produkter i nettbutikken, velg deretter hvilken Musti-butikk du ønsker å hente i. Du får en tekstmelding innen to timer med beskjed om at ordren din er klar for henting i din valgte butikk. Om noen av varene er utsolgt eller mangler på lager får du info om dette i tekstmeldingen. Vi reserverer varene dine i butikk frem til stengetid arbeidsdagen etter du har lagt inn reservasjonen. Orderen blir slettet om den ikke hentes innen dette tidsrommet. Du betaler i butikken når du henter varene. Denne leveransemetoden er kostnadsfri. Varene dine er klar for henting innen en time etter reservering. En reservert ordre er ikke fullført før den er betalt i butikk. Vi reserverer oss for lagerforandringer og eventuelle saldofeil. Kontakt gjerne kundeservice@musti.no om du trenger hjelp eller har spørsmål.
Har du mottatt en skadet forsendelse må dette rapporteres til transportør snarest. Og i tillegg direkte til Musti Norge kundeservice.
E-post: kundeservice@musti.no
Telefon: 21 98 30 09 (åpningstid hverdager: 10:00-16:00)
Har du mottatt en defekt vare skal dette rapporteres direkte til Musti Norge kundeservice. Dersom dette foreligger, må det innen rimelig tid gis skriftelig melding om denne mangelen. Musti anser 14 dager for innen rimelig tid.
E-post: kundeservice@musti.no
Telefon: 21 98 30 09 (åpningstid hverdager 10:00-16:00)